سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سارا

تا حالا فکر کرده‌اید داشتن کرم آبرسان برای پوست شما چقدر ضروری است؟ داشتن پوست شاداب و سرزنده باعث می‌شود که ما جوان‌تر دیده شویم. از طرفی دیگر، هر وقت خودمان را در آینه دیدیم، از لطافت و زیبایی پوست صورت‌مان به‌ وجد بیاییم و ناخودآگاه لبخند بزنیم. داشتن پوستی شاداب و بدون چین و چروک باعث می‌شود که ما احساس اعتمادبه‌نفس بیشتری کنیم و با امید بیشتری به امور روزمره خود بپردازیم.

برخلاف باور عموم، رسیدگی به پوست و تلاش برای شادابی و زیبایی آن، کاری هزینه‌بر و سخت نیست. تنها باید در قدم اول بدانیم که پوست ما از چه نوعی است و عملکرد آن را به‌ خوبی بدانیم. بعد به‌راحتی می‌توانیم با کسب اطلاعات دقیق و علمی برای پوست‌مان محصول خوب و مناسبی انتخاب کنیم.


ضرورت آبرسانی به پوست

شاید برایتان جالب است که بدانید 30 درصد پوست از چربی و آب تشکیل شده است. با وجود این اگر پوست مقادیر زیاد چربی و رطوبت خود را از دست بدهد، خشک می‌شود و شادابی خود را از دست می‌دهد. بنابراین استفاده از محصولاتی که موجب حفظ رطوبت پوست می‌شود، لازم و ضروری است.

وظیفه کرم های آبرسان در مرحله اول این است که موجب تقویت پوست می‌شوند. در مراحل بعدتر، محصولات آبرسان به‌دلیل تحریک بافت‌های کلاژن‌ساز پوست از ایجاد چین و چروک پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‎کنند. این محصولات مراقبتی به دلیل داشتن موادی همچون گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک باعث جذب بیشتر آب در سلول‌های پوستی می‌شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است.

استفاده همزمان از کرم آبرسان و ماسک آبرسان پوست صورت توصیه می‌شود. استفاده این دو محصول با هم می‌تواند نتیجه بهترین بر روی پوست شما در جهت شاداب کردن و روشن کردن آن را داشته باشد. اگر پوست شما چرب است توصیه می‌کنیم این مطلب که در خصوص ماسک آبرسان است را مطالعه نمایید.

منبع: راهنمای خرید به‌نظر