سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سارا


چک لیست وسایل مورد نیاز برای مدرسه (خرید لوازم التحریر ارزان)

  1. کوله پشتی
  2. دفتر مشق، نقاشی و زبان
  3. مداد، مداد سیاه، مداد شمعی و مداد رنگی
  4. هر مدلی از مداد تراش و مداد‌گیر که می‌پسندید
  5. پاک‌کن‌ جداگانه و پاک‌کن سرمدادی
  6. قیچی و نشانگر کتاب (برچسب)
  7. چسب‌ مایع رازی و چسب ماتیکی
  8. جا‌مدادی پارچه ای یا کشویی
  9. کاغذ‌ سفید A4 و کاغذ یادداشت چسب دار
  10. ماژیک‌ علامت گذار و ماژیک قابل شستشو
  11. شابلون، خط کش و پرگار

خرید لوازم التحریر ارزان برای مدرسه

مطمئنا خرید لوازم التحریر ارزان یک اتفاق جذاب است. خرید این وسایل به ما حال خوبی می‌دهد. همانطور که یک نویسنده با دیدن قلم و کاغذ شروع به نوشتن می‌کند؛ دانش آموز هم با خرید لوازم التحریر به علم و دانش بیشتر علاقه‌مند می‌شود.

همین ابزار‌ها و وسایل آموزشی هستند که جرقه علم و دانش را در وجود ما می‌زنند. هنگامی که برای خرید لوازم التحریر به بازار می‌روید با سیل عظیمی از وسایل روبرو می‌شوید. انتخاب از میان آن همه وسایل که بیشترشان قیمت‌های بالایی دارند دشوار است. مهمتر آنکه باید بدانید کدام وسایل برای فرزند شما ضروری‌تر است.

اگر بدون توجه به احتیاجات فرزندتان اقدام به خرید کنید، قطعا هزینه بیشتری خواهید کرد. همیشه نیازی به خرید وسایل گران قیمت نیست. با خرید لوازم التحریر ارزان هم می‌توان لیست خرید خود را تکمیل کرد. سعی کنید قبل از خرید وسایل مورد نیاز خود را به صورت یک لیست یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود تا وسایل گران قیمت که استفاده چندانی برای شما ندارد را خریداری نکنید.

لوازم التحریر فانتزی

در دنیای جدید با توسعه صنعت مد و بهبود سطح زندگی، استفاده از کالاهای لاکچری و فانتزی به یک عادت تبدیل شده است. استفاده از نوشت افزار قدمتی برابر با تاریخ دارد. در گذشته لوازم التحریر فانتزی عمدتا کالاهای ساخت دست بودند. در حال حاضر لوازم التحریر فانتزی همسو با صنعت مد پیش می‌رود و طرفداران بسیاری دارد.

تقاضای خریداران و سوددهی عالی این صنعت موجب تولید طیف گسترده‌ای از لوازم التحریر فانتزی شده است. صنعت سینما و تلویزیون هم دلیل دیگری برای تولید لوازم التحریر فانتزی است. فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف، بازیگرها و شخصیت‌های سینمایی دلیل این همه محبوبیت کالاهای فانتزی هستند.

این علاقه شدید مردم به صنعت‌های مختلف است که شرکت‌های سازنده را ترغیب به عرضه کالاهای جانبی می‌کند. زندگی مصرف‌گرای امروزی، رشد صنعت مد، سینما، ورزش و غیره از دلایل تولد کالاهای فانتزی در دهه‌ها اخیر بوده است.

تنوع محصولا، افزیش سطح کیفی آموزش و رقابت تولید کننده‌ها از دلایل دیگر عرضه لوازم التحریر فانتزی است. هر چند که استفاده از کالاهای فیزیکی زیبا بسیار محبوبیت دارد، اما اگر تکنولوژی بر صنعت آموزش غالب شود احتمالا در آینده کالاهای فیزیکی زیاد استفاده نخواهند شد.

چند نکته برای خرید کوله پشتی پسرانه ارزان و باکیفیت

  1. جنس برزنت یا چرم، بندهای پهن و پد اسفنجی از ویژگی‌های یک کوله با‌کیفیت است. کوله پشتی اولین موردی است که در خرید لوازم التحریر ارزان باید به آن توجه کرد.
  2. حجم کوله دبستانی‌ها نباید از 10? وزنشان و راهنمایی و دبیرستان از 15? وزن آنها بیشتر باشد.
  3. برای دبستانی‌ها کوله پشتی پارچه‌ای یا برزنتی که وزن کمی دارد در نظر بگیرید.
  4. کوله 2 بند و متناسب با هیکل فرد انتخاب کنید؛ کوله تک بند فشار زیادی به بدن و ستون فقرات وارد می‌کند.
  5. بر اندازه بند‌های کوله پشتی پهن‌تنر باشد فشار کمتری به فرد وارد می‌شود و حمل کوله آشان‌تر خواهد بود.
  6. یک کوله استاندارد باید پایین‌تر از شانه و بالاتر از باسن قرار بگیرد.
  7. بند‌های کوله پشتی را نه شل و نه سفت ببندید. همیشه اندازه را رعایت کنید.

دفتر (خرید لوازم التحریر ارزان)

خرید لوازم التحریر ارزان

دفتر یکی از پر استفاده‌ترین لوازم التحریر در دوران مدرسه است. اگر قصد خرید لوازم التحریر ارزان را دارید، دفتر یکی از آن مواردی است که انتخاب‌های زیادی را به شما می‌دهد. شما برای هر درس و کلاسی نیاز به یک دفتر جداگانه خواهید داشت. دفتر‌ها در شکل، اندازه، طراحی و قیمت‌های مختلفی وجود دارند. در ادامه به خصوصیات یک دفتر خوب اشاره خواهیم کرد.

اندازه و کاربرد دفترها

دفترها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و سایز آنها روی دفتر چاپ می‌شود. معمولا دفتر مناسب برای مدارس سایز کوچ‌تری دارد. دفتر‌های بزرگ برای طراحی و موارد مشابه دیگر کاربرد دارند. معمولا دفتر‌های B6 و A5 سایز مناسبی برای بیشتر کلاس‌ها هستند.

حجم کاغذ و وزن دفتر

در تولید کاغذ از فناوری‌های مختلفی استفاده می‌شود. کاغذ ضخیم و سفید از کیفیت بالاتری برخوردار است و قیمت بیشتری دارد. اما کاغذ‌هایی با ضخامت کمتر و رنگ کاهی یا نزدیک به سفید وجود داند که ارزانتر هستند. می‌توانید دفتری با کاغذ بهتر و البته قیمت بالاتر خریداری کنید. اما دفتر‌های مدارس نهایتا برای یک سال یا ترم استفاده می‌شود که واقعا نیازی به خرید دفتر گران قیمت نیست.

انواع مداد رنگی پسرانه و فانتزی

تفاوت مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل با پریزما کالر

  1. از نظر شفافیت رنگ و درخشندگی تفاوت چندانی ندارند.
  2. مداد رنگی پریزما کالر نرم‌تر است و محو شوندگی بهتری دارد.
  3. مداد رنگی فابر کاستل آسان‌تر و سریعتر پاک می‌شود.
  4. مداد سفید پریزما کالر خیلی بهتر رنگ‌ها را روشن می‌کند.

مداد شمعی (خرید لوازم التحریر ارزان)

قبل از خرید مداد شمعی توجه داشته باشید که مدل‌های استاندارد و با‌کیفیت را خریداری کنید. برخی از مداد شمعی‌ها به دلیل موادی که در ساخت آنها به کار رفته ممکن است حساسیت‌زا باشند. نوعی از مداد شمعی‌ها به صورت روکش دار تولید می‌شوند که کاملا بی‌خطر هستند. اگر به بوی پارافین حساسیت دارید بهتر است مداد شمعی روکس‌دار خریداری کنید.


جواب چند سوال قبل از خرید لوازم التحریر ارزان پسرانه

مداد رنگی فکتیس ساخت کجاست؟

ایران محصول کاملا ایرانی است و سالهای زیادی است که اعتماد مصرف کننده‌ها را جلب کرده است. از ویژگی‌های این مداد رنگی می‌توان به نرمی و انعطاف پذیری آن اشاره کرد.

کوله پشتی پسرانه چی بخرم؟

یک کوله پشتی باکیفیت باید سبک و بادوام باشد. پد اسفنجی، جنس برزنت یا چرم و فضای کافی از ویژگی‌های یک کوله پشتی خوب است.

تشخیص اصل بودن مداد رنگی فابر کاستل

بهترین گزینه برای تشخیص اصل بودن این برند این است که به بدنه مداد رنگی توجه کنید. روی بدنه مداد رنگی فابر کاستل علامت تجاری و مشخصات مداد به صورت واضح چاپ شده است.

منبع: listabzar.com