سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سارا

وقت آن است که با اضافه کردن برخی از برنامه‌ها و اعلان‌ها به ساعت مچی‌، ساعت سنتی خود را به روز کنید. در مقاله امروز، قابلیت‌هایی از گوشی موبایل که به آن‌ها نیاز دارید در قالب بهترین ساعت هوشمند به شما معرفی می‌کنیم. همچنین در اینجا بهترین ساعت‌های هوشمند در دسترس کاربران آیفون و اندروید ارائه شده است.

 

بهترین ساعت‌های هوشمند می‌توانند کارهای بیشتری از نمایش اعلان‌ها انجام دهند. یک ساعت هوشمند (Smart Watch) در واقع موبایل، مربی ورزش و منشی شما است. ساعت هوشمند حتی می‌تواند زندگی شما را را با هشدار ضربان قلب بالا نجات دهد و در زمان تصادف به طور خودکار شما را به اورژانس متصل کند.

 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 در مقابل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2: کدام را باید خریداری کنید؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مقاله به مشخصات و کارایی این ساعت‌ها توجه کنید.

رخی از اسمارت واچ‌ها تعداد بسیار زیادی برنامه دارند که می‌توانید بارگیری کنید. برخی دیگر دارای GPS، حسگر ضربان قلب و موارد دیگر برای پایش سلامتی هستند. به همین دلیل برخی از دستگاه های موجود در این لیست نیز جزء بهترین ساعت‌های هوشمند بدنسازی هستند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند معمولی دارای باتری‌هایی هستند که به سختی یک روز دوام می‌آورند. ما 8 مدل از بهترین‌ها را که حداقل یک هفته شارژدهی دارند معرفی کرده‌ایم. بهترین ساعت های هوشمند دارای بند قابل تعویض هستند تا به بهترین شکل با لباس و تیپ شما ست شوند.

آیا با ساعت هوشمند می‌توان پیام فرستاد؟

بله. با ساعت هوشمند می‌توان اعلان‌ها را مشاهده کرد و به پیام‌ها به صورت کوتاه پاسخ داد.

چرا ساعت هوشمند غیر اصل نخریم؟

1. دوام کم باتری: شارژ برخی از ساعت‌های هوشمند فقط برای کمتر از یک روز کافی است. 2. اطلاعات نادرست: ساعت های بی‌کیفیت اطلاعات ورزشی و جسمانی دقیقی ارائه نمی‌دهند.

آیا ساعت های هوشمند بدون تلفن همراه کار می‌کنند؟

بله. بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای اتصال وای فای هستند و با اتصال به اینترنت خانگی هم می توان از برنامه‌های آنها استفاده کرد.

سخن آخر

در این مقاله بهترین ساعت هوشمند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی معرفی شده است. ساعت هوشمند (Smart Watch) را از نظر مطابقت با سیستم عامل گوشی خود انتخاب کنید. با توجه به نیازی که دارید یک ساعت هوشمند مجلسی یا ورزشی خریداری کنید.

به نظر شما کدام مدل ساعت هوشمند می‌تواند در لیست 8 تایی ما قرار بگیرد. در قسمت کامنت‌ها، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: listabzar.com